Osnovne informacije za računovodstvo spletnih trgovin na platformi Pokupo
Platforma za poslovne aplikacije Pokupo / Služba podpore za stranke pokupo.si / Baza znanja / Osnovne informacije za računovodstvo spletnih trgovin na platformi Pokupo
Nazaj na seznam

Osnovne informacije za računovodstvo spletnih trgovin na platformi Pokupo

  1. Slovenska platforma za e-poslovanje Pokupo omogoča podjetjem , da na enem mestu dobijo vse, kar potrebujejo za spletno prodajo: spletno trgovino, različne sisteme prejemanja plačil in dostave itd.
  2. Na osnovi pogodbe, ki je sklenjena med platformo in vašo stranko, platforma v imenu prodajalca (vaše stranke) in za njegov račun zagotavlja elektronske storitve (več podrobnosti je opisanih v pogodbi)
  3. Platforma ima sklenjene pogodbe z različnimi ponudniki storitev plačnih sistemov (Stripe) in kurirskimi službami (DPD).
  4. Potek nakazil pri prodaji :
    4.1. Končna stranka plača naročilo z enim od načinov plačila (bančne kartice/Stripe ali plačilo po prevzemu/ DPD). Davčno potrjevanje računa prodajalec naredi samostojno.
    4.2. Denar prejemo glede na vrsto plačila
    4.2.1. Pri plačilu s karticami se denar najprej nakaže na Stripe račun platforme, kjer se odštejejo stroški za uspešno transakcijo in nato ostanek prense na Stripe podračun prodajalca
    4.2.2. Pri plačilu po prevzemu se denar nakaže na DPD račun Platforme in nato na bančni račun Platforme
    4.3. Na koncu plačilnega obdobja (2 tedna) se izračuna stanje. Koliko je prodajalec prejel od prodaje (prihodek) in koliko prodajalec dolguje platformi za svoje storitve in storitve svojih partnerjev, na primer STRIPE in DPD, (stroški). Znesek stroškov se odšteje od prihodka prodajalca in razliko nakaže prodajalcu na bančni račun.
    4.3.1. Pri bančnih karticah se denar s podračuna STRIPE prodajalca nakaže na bančni račun prodajalca.
    4.3.2. Pri plačilu po prevzemu se denar iz DPD računa platforme naprej prense na bančni račun platforme in nato na bančni račun prodajalca
  5. Na konec meseca platforma izda prodajalcu :
    5.1. Obračun prihodkov in stroškov
    5.2. Račun z naslednjimi postavkami :
    5.2.1. STRIPE provizija in fiksni stroški plačilnega sistema (brez DDVja)
    5.2.2. Stroški storitev dostave DPD (z DDVjem)
    5.2.3. DPD provizija in fiksni stroški za prejem plačila po prevzemu(brez DDVja)
    5.2.4. Pokupo provizija in fiksni stroški za transkacije (z DDVjem)
    5.2.5. Naročnina (z DDVjem)
  6. Informacije pri obračunu DDVja
    6.1. Platforma prefakturira storitve Stripe (brez DDVja) in DPD (z DDVjem), ki jih je plačala namesto prodajalca in tudi obračunala na podračunih.
    6.2. Za izvedbo prefakturiranja bomo priložili originalni račun naših partnerjev oziroma obračun v obliki tabel z uradnimi izpiski partnerjev.
    6.3. Prodajalec, ki je zavezanec za DDV, mora za naročila, ki so bila uspešno plačana, vendar niso bila dostavljena pred koncem obdobja poročanja o DDV (mesec / četrtletje), samostojno ustvariti predračune za avansna plačila.

Podrobnosti članka

ID članka: 97
Kategorija: Računi in računovodstvo
Datum dodajanja: 2020-12-02 20:45:31
Ogledi: 3828
Ocena (glasovanja):
  (2)